tisdag 3 december 2013

Celine och Ellinor blir intervjuade


Hej!

Under datalektionen fick Celine och Ellinor i uppgift att svara på några intervjufrågor. Detta är deras svar!

CELINE

Vad heter du?
Jag heter Celine.

Hur gammal är du?
Jag är 17 år.


Vad heter din favoritartist?
Min artist är Eric Saade och Anton Ewald. Dem är het snygg.

Vad tycker du är roligast på Kung Saga Gymnasium?
Jag tycker det är roligast med mina vänner ch pojkvän.


Berätta om något tokigt som du gjort på sistone:
Jag har skojat med min pappa.

Vem tror du vinner Idolfinalen 2013?
Jag tror att det blir Elin som vinner Idol 2013. Jag tycker hon sjunga vacker.

Ellinor



Vad heter du?
Ellinor

Hur gammal är du?
Jag är 20 år gammal tant.

Vad heter din favoritartist?
Min favoritartist är bara Alcazar med min stora idol Tess Merkel och hela Alcazar såklart.

Vad tycker du är roligast med Kung Saga Gymnasium?
Det är roligast att vara med all personal. Jag gillar Ulrika Andreas Klara Rebecka Jenny Nina Kidest och Khansa. Jag gillar dom.

Berätta om något tokigt som du gjort på sistone:
Det tokigaste är att jag åt grus och lera när jag var liten som 6 år tror jag

Vem tror du vinner Idol 2013?
Det som jag tror vinner är Kevin Walker. Men i media tror dom att han inte vinner för att han är bara snygg och ser bra ut. Men jag vet att svenska folket kommer att rösta på Elin Bergman. Jag hoppas att Elin har stora framgångar och att hon vinner Idol i Globen 2013.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar