tisdag 19 november 2013

Våra favoritplatser på Kung Saga Gymnasium



Ellinor och August i Y12 har fotograferat sina favoritplatser på Kung Saga Gymnasium och skrivit om dessa. Detta var en uppgift i datakunskapen. 

Det här är August favoritplats:



Min favoritplats på Kung Saga är fönstret. Det gillar jag för att man kan se tunnelbanan härifrån. Jag går ofta dit på rasterna.


Det här är Ellinors favoritplats:

Den här platsen gillar jag, för att vår datalärare har lagt upp en tidning som jag visade för skolan när jag vann i Lilla Tjörn Runt i Stenungsund.


Vi ser fram emot luciaträningen under projekttiden i morgon onsdag. Nu är datalektionen slut och vi längtar efter lunch! Maaaaaat!

Ha en bra dag önskar Ellinor, August och läraren Ulrika på Kung Saga Gymnasium!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar